Reklamation

En sjælden gang imellem vil der kunne opstå fejl på vores produkter. Det er vigtig at vi får besked om dette så hurtigt som muligt, så vi kan hjælpe dig med at finde en god løsning og gøre de nødvendige forbedringer. 

Dersom du ønsker at reklamere over en vare, så beder vi dig altid om at tage kontakt med os på forhånd så vi får registreret sagen. Send da gerne et eller flere billeder med af fejlen og nogle ord om hvad der er galt, så skal vi hjælpe dig videre og finde en god løsning. Det er ikke muligt at reklamere over normal slitage eller brugsfejl. 

En reklamation vil sige at det er en fejl eller mangel ved varen. Hvis du opdager dette, så skal du give os besked inden for en rimelig tid og helst hurtigst muligt. Hvis vi ikke har leveret varen når vi har sagt at den skal leveres, så regnes dette også som en mangel og igen skal du give os besked hurtigst mulig. Denne beskeden bør være skriftlig. Du kan reklamere senest to år efter du fik varen, eller fem år hvis det er varer som er ment til at vare væsentlig længere. 

Vi beder om at reklamationsprodukter vaskes inden de returneres til os.

#